Pondělí až pátek
12:00 hod - 14:00 hod
(zkrácená otevírací doba)
Infolinka: 605 757 693
info@cellin.cz
reklamace@cellin.cz
CELLiN Mobile s.r.o.
IČ: 08633509
DIČ: CZ08633509
Obchodní
podmínky
Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetových
obchodech provozovaných společností CELLiN Mobile s.r.o.. od 1.10. 2019, dále je prodávající.
Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti
prodávajícího a kupujícího (zákazník, spotřebitel).
Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Je-li smluvní stranou nikoli spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.).
Prodávající je obchodní společnost CELLiN Mobile s.r.o., se sídlem Na dolinách 1272/41, Praha 4 140 00, IČ: 08633509, zapsané v obchodním rejstříku v oddíle C., vložka 322336 vedená u městského soudu v Praze. CELLiN Mobile s.r.o. je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to podnikatel, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby.
Zákazníkem našeho internetového obchodu je kupující.
Vzhledem k platné právní úpravě se rozlišuje kupující, který je spotřebitelem
a kupující, který spotřebitelem není.
Kupující spotřebitel nebo jen spotřebitel je každý
člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec
samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním
jinak jedná.
Kupující, který není spotřebitel, je podnikatel. Za podnikatele se považuje také každá osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele
Je-li kupujícím spotřebitel, návrhem k uzavření kupní smlouvy
(nabídkou) je umístění nabízeného zboží dodavatelem na stránky, kupní
smlouva vzniká odesláním objednávky kupujícím - spotřebitelem a přijetím
objednávky dodavatelem. Toto přijetí dodavatel neprodleně potvrdí kupujícímu
informativním e-mailem na zadaný e-mail, na vznik smlouvy však toto
potvrzení nemá vliv. Vzniklou smlouvu (včetně dohodnuté ceny) lze měnit nebo
rušit pouze na základě dohody stran nebo na základě zákonných důvodů.
Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno
zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s
ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání
dat do objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na
tlačítko „Potvrdit objednávku“.
Není-li kupujícím spotřebitel, návrhem na uzavření kupní
smlouvy je odeslaná objednávka zboží kupujícím a samotná kupní smlouva je
uzavřena momentem doručení závazného souhlasu prodávajícího kupujícímu s tímto
jeho návrhem.
Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil
s těmito obchodními podmínkami, včetně reklamačního řádu, a že
s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky a reklamační řád je kupující
dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má
možnost se s nimi seznámit.
Běh lhůty pro vyřízení reklamací je pozastaven v případě, že
prodávající neobdržel veškeré podklady potřebné pro vyřízení reklamace
(části zboží, jiných podkladů apod.). Prodávající je povinen si vyžádat
doplnění podkladů od kupujícího v nejkratší možné době. Lhůta je od tohoto
data pozastavena až do dodání vyžádaných podkladů kupujícím.
Prodávající si mimo jiné vyhrazuje právo zrušit objednávku
nebo její část před uzavřením kupní smlouvy, na základě dohody
s kupujícím, v těchto případech: zboží se již nevyrábí
nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží.
V případě, že Kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny,
bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu a k uzavření
Kupní smlouvy nedojde.
Na dárky, které jsou poskytovány zcela zdarma, nelze uplatňovat jakákoliv práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy dle platné legislativy ČR.
Pokud je u zboží inzerován dárek či jakékoli zboží zdarma, nevzniká na něj nákupem v e-shopu právní nárok a prodejce si vyhrazuje tuto položku nákupu změnit či zcela zrušit zejména při vyprodání či nedostupnosti.
Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného
plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními
§ 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174
zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku).
Prodávající odpovídá spotřebiteli, že věc při převzetí nemá
vady. Zejména prodávající odpovídá spotřebiteli, že v době, kdy spotřebitel věc
převzal, má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání,
takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující
očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné, se věc
hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc
tohoto druhu obvykle používá, věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému
vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného
vzorku nebo předlohy, je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.
Nemá-li věc výše uvedené vlastnosti, může spotřebitel
požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady
nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může spotřebitel
požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy.
Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit
bez zbytečného odkladu, má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady.
Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má spotřebitel i v případě
odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po
opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má spotřebitel i právo od
smlouvy odstoupit.
Spotřebitel je oprávněn uplatnit právo z vady, která se
vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Projeví-li
se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již
při převzetí.
Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.
Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace
na dálku (v internetovém obchodě), má spotřebitel v souladu s § 1829
odst. 1 občanského zákoníku právo bez udání důvodu odstoupit od smlouvy do
14 dní od převzetí zboží (v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik
druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí
poslední dodávky zboží). Odstoupení od kupní smlouvy musí být
prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě.
V případě, že si spotřebitel přeje dle předchozího odstavce
odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů, kontaktuje prodávajícího a nejlépe
písemně a uvede, že odstupuje od smlouvy ideálně s uvedením čísla objednávky,
data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz.
Odstoupení od kupní smlouvy může spotřebitel zasílat mimo
jiné na adresu provozovny prodávajícího či na adresu elektronické pošty
prodávajícího info@cellin.cz.
V případě, že kupující dle předchozích odstavců odstoupí od
smlouvy, vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího (kromě
částky představující dodatečné náklady na dodání zboží vzniklé v důsledku
kupující zvoleného způsobu dodání zboží, který je jiný než nejlevnější způsob
standardního dodání zboží nabízený prodávajícím) do 14 dnů od odstoupení
od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od
kupujícího přijal, pokud kupující neurčí jinak. Prodávající je taktéž oprávněn
vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným
způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další
náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit
přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo
prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.
Ustanovení zákona o odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů
však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Spotřebitel
v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od
převzetí plnění musí prodávajícímu do 14 dnů od odstoupení od smlouvy vydat
vše, co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to již není dobře možné (např.
v mezidobí bylo zboží zničeno nebo spotřebováno), musí spotřebitel
poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být
vydáno. Pokud je vrácené zboží poškozeno jen částečně, může prodávající
uplatnit na spotřebiteli právo na náhradu škody a započíst svůj nárok
na vrácenou kupní cenu. Prodávající je v takovém případě povinen
vzniklou škodu prokázat. Prodávající spotřebiteli v takovém případě vrací
jen takto sníženou kupní cenu.
Na kupní cenu, která má být kupujícímu vrácena, může prodávající započíst své skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží. Při vrácení všech položek zásilky má spotřebitel právo na proplacení dopravného, při vrácení jen části zásilky poštovné proplaceno není.
Dle § 1837 OZ písmeno g) nelze vrátit zboží, např. sluchátka, která již byla použita, tzn. otevřeno balení, a to zejména z hygienických důvodů.
Při vrácení používaného zboží, které již nemůže být dále prodáváno jako nové, si vyhrazujeme účtovat poplatek za amortizaci. Zejména u výrobků Apple, které byly již aktivovány, může být částka výrazná, neboť proces aktivace je nevratný, a zboží tímto nemůže být dále bráno jako nové.
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel v souladu s
ustanovením § 1837 občanského zákoníku nemá zejména, v případě smluv:
§ Pro
podnikatele ( na IČO ) se nevztahuje 30ti denní lhůta na vyřízení
reklamace.
Prodávající si vyhrazuje právo na zrušení objednávky u zboží označeného pojmem „Momentálně nedostupné“ v případě, že zboží již není možné dodat ani nahradit jiným modelem nebo pokud se jeho cena výrazně změnila a zákazník toto před samotným vznikem kupní smlouvy neakceptuje. Prodávající zákazníka o této situaci informuje. Byla-li část nebo celá objednávka uhrazena, budou zákazníkovi peníze vráceny na účet.
Plné znění Reklamačního řádu naleznete zde.
Informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s platnými
zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č.
101/2000 Sb. ve znění pozdějších dodatků a předpisů. Kupující uzavřením smlouvy
souhlasí se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v databázi
prodávajícího po úspěšném splnění smlouvy a to až do doby jeho písemného
vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním.
Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům, právo na
jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům. Osobní údaje
je možno na základě písemné žádosti zákazníka odstranit z databáze. Osobní
údaje zákazníků jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Osobní údaje zákazníků
dodavatel nepředává žádné další osobě. Výjimku představují externí dopravci,
kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu,
který je nutný pro doručení zboží.
Jednotlivé smlouvy jsou po svém uzavření provozovatelem archivovány, a to ve formě elektronické a jsou přístupné pouze provozovateli obchodu.
Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám.
Účtenka (při nákupu na IČ faktura) je přiložena v tištěné podobě u každého zboží. Účtenku dle nařízení EU (GRPD) schraňujeme pouze 6 měsíců, doporučujeme proto si ji pečlivě uschovat, popř. naskenovat či vyfotit. Kopii účtenky vystavujeme pouze do 6 měsíců od nákupu. (Oproti tomu při nákupu na firmu se faktury uschovávají 5 let.)
Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající
prostřednictvím elektronické adresy info@cellin.cz. Informaci o vyřízení
stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího.
Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě
živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti
příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává
Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném
rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně
spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na
internetových stránkách prodávajícího, v den uzavření kupní smlouvy.
Objednávka spotřebitele je po svém potvrzením jako uzavřená smlouva mezi
kupujícím a prodávajícím archivována za účelem jejího splnění a další evidence
a její stav je přístupný kupujícímu. Smlouvu lze uzavřít v českém jazyce,
případně i v jiných jazycích, pokud to nebude důvodem nemožnosti jejího
uzavření. Nákupem zákazník souhlasí se zasíláním obchodních sdělení.
Tyto obchodní podmínky spotřebiteli umožňují jejich archivaci a reprodukci. Momentem uzavření kupní smlouvy kupující přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky včetně ceny objednaného zboží uvedenou v potvrzené objednávce, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak.
Zákazníci s mobilním telefonem Apple iPhone: s vydáním iOS 7
je nyní bezpodmínečně nutné u všech zařízení Apple s touto verzí softwaru před
jejich příjmem do opravy vypnout v nastavení iCloud službu zabezpečení Find
MyPhone.
Pokud při příjmu nelze zařízení z jakéhokoli důvodu zapnout, je potřeba vypnout
službu Find MyPhone na počítači a to přes službu iCloud na adrese
www.icloud.com. K deaktivaci služby je nutné uživatelské Apple ID a heslo.
Toto zabezpečení je na tak vysoké úrovni, že nejsme schopni opravu provést, dokud
nebude tato služba deaktivována (a zakázka bude tedy vrácena zpět bez provedené
opravy).
Zboží se sazbou DPH 0% ( podle §90 zákonu o DPH ) je dle zákona považováno za použité zboží, ačkoliv se jedná o zboží, které nebylo fyzicky nikdy použito. ( jde například o telefony vykoupené od zákazníků v původním obalu od fyzických osob ).
V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku
spotřebitelského sporu z kupní smlouvy
nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou,
může
spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu
mimosoudního
řešení spotřebitelských sporů, kterým je
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát - oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz
Vztahy a případné spory, které vzniknou na základě smlouvy,
budou řešeny výhradně podle práva České republiky a budou řešeny příslušnými
soudy České republiky.
Případné spory mezi Prodávajícím a Kupujícím lze řešit také mimosoudní
cestou. V takovém případě kupující – spotřebitel může kontaktovat subjekt
mimosoudního řešení sporu, kterým je například Česká obchodní inspekce či spor
řešit on-line prostřednictvím k tomu určené ODR platformy. Než-li bude
přistoupeno k mimosoudnímu řešení sporu, pak CELLiN Mobile s.r.o. doporučuje
Kupujícímu nejdříve využít kontakt na CELLiN pro vyřešení nastalé
situace.
Prodejce si vyhrazuje právo, že každá objednávka může být
telefonicky ověřována, a pokud nebude zákazník kontaktní, bude objednávka
zrušena.
Objednávky držíme po dobu 5 dnů od objednání.
Pokud není uvedeno jinak, záruční opravy se uplatňují pouze u
prodejce.
Preventivní přehrání software záruční opravou není a
neprokazuje ani existenci žádné závady.
Životnost akumulátoru je 6 měsíců od data převzetí výrobku
kupujícím. Po této době se toto posuzuje jako snížení funkčnosti akumulátoru
způsobené obvyklým opotřebením.
Záruční lhůta na nové telefony je 24 měsíců.
Tyto Obchodní podmínky platí od 1.11.2023 a jsou v příloze každého potvrzení objednávky.
Pro správný chod, jako je např. zapamatování potvrzení tohoto okna a možnosti vylepšení uživatelského zážitku tato webová stránka ukládá malé množství dat označované jako soubory Cookies. Tyto soubory zjišťují základní fungování stránek, personalizaci a analýzu. Nastavení můžete kdykoli změnit nebo přijmout výchozí nastavení kliknutím na.
Cellin.cz nepředává třetím stranám žádné osobní údaje uživatelů kromě těch nutných pro uskutečnění objednávky a dopravy zboží k zákazníkovi. Více o nakládání s osobními údaji naleznete pod odkazem Ochrana osobních údajů - GDPR
Službám třetích stran, jako je Google, předáváme pouze anonymní token pro analýzu chování uživatelů (odkud přišel, jak dlouho byl na stránkách a zda uskutečnil objednávku). Tato data nám umožňují mapovat chování zákazníků a přizpůsobovat tak v dlouhodobé perspektivě jak nabídku obchodu, tak jeho podobu a navigaci pro co nejpříjemnější používání.
Podrobnější informace o cookies, ukládaných datech a nastavení najdete pod odkazem Cookies
Pokud nechcete povolovat všechna nastavení, máte podle zákona možnost výběr upřesnit. Berte ale v úvahu, že nepředáváme žádná vaše osobní data a zamítnutí určitých cookies povede pouze ke ztížení vaší práce s obchodem a znesnadnění naší práce na jeho zlepšování.