Pondělí až pátek
12:00 hod - 14:00 hod
(zkrácená otevírací doba)
Infolinka: 605 757 693
info@cellin.cz
reklamace@cellin.cz
CELLiN Mobile s.r.o.
IČ: 08633509
DIČ: CZ08633509
Postup reklamace
Než budete reklamovat
Než budete řešit postup reklamace, spoustu závad je možné odstranit pouze uvedením přístroje do továrního nastavení. Může se jednat zejména o závady typu výpadky hovoru, špatné funkce fotoaparátu, restart, zamrzávání telefonu či aplikací apod. Vypínání telefonu často způsobuje nedostatečná kapacita starší baterie. Proto je na životnost baterie ze zákona pouze 6 měsíců. Špatnou funkci volání, zamrzání při hovoru apod. může způsobovat buď stará, nebo neodborně zmenšená SIM karta. Doporučujeme proto výměnu u operátora. Výměna je zdarma. Špatná paměťová karta je také častou příčinou zamrzání anebo restartu telefonu.
Pokud se nejedná o žádnou z těchto závad, pokud se Vám ji nepodařilo odstranit, či se tím nechcete zabývat, postupujte prosím dle návodu níže. Rádi Vám pomůžeme.
Apple výrobky v záruce lze reklamovat přímo v autorizovaných servisech Apple v místě bydliště.
Jak zkontrolovat stav záruky vašeho zařízení Apple
Produkty Apple jsou známé svou odolností, ale i ta nejlepší zařízení mohou mít problémy. Ať už přemýšlíte o uplatnění záruky nebo jste jen zvědaví, jak dlouho je záruka na vašem zařízení ještě platná, ukážeme vám, jak to zkontrolovat.
Otevřete aplikaci Nastavení a klepněte na Obecné.
Nahoře vyberte Informace.
Zde, pokud máte aktivní záruku, bude uvedeno Omezená záruka s datem, kdy má záruka vypršet. Pokud již nemáte záruku, zobrazí se Platnost krytí vypršela.
Klepnutím na Platnost krytí vypršela nebo Omezená záruka se dozvíte více.
Otevřete aplikaci Watch na spárovaném iPhonu.
Klepněte na Moje hodinky a přejděte na Obecné > Informace.
Zde uvidíte Omezená záruka, pokud máte aktivní záruku, nebo Platnost krytí vypršela, pokud nemáte aktivní záruku.
Připojte sluchátka AirPods k iPhonu nebo iPadu.
Otevřete aplikaci Nastavení a nahoře klepněte na název svých AirPodů.
Zde uvidíte Omezená záruka, pokud máte aktivní záruku, nebo Platnost krytí vypršela, pokud nemáte aktivní záruku.
Pokud zasíláte reklamaci k nám na prodejnu, stáhněte si zde Reklamační formulář ve Wordu nebo PDF, který vyplněný a přiložený k reklamovanému zboží spolu s platným záručním listem nebo fakturou (stačí kopie) zašlete nejlépe Obchodním balíkem České pošty na adresu e-shopu (e-shop CELLiN, Severovýchodní I, 141 00, Praha 4). Nezasílejte prosím na adresu sídla firmy, reklamace nemusí být převzata. Balík prosím zabalte tak, aby se zabránilo poškození přístroje. Samotné mobily pouze v bublinkové obálce nepřevezmeme.
Doporučujeme nepřikládat příslušenství, SIM kartu ani paměťovou kartu, pokud nesouvisí se závadou.
Dále kvůli urychlení
vyřízení reklamace radíme uvést přístroj do továrního nastavení, odhlásit
ze všech účtů (účet Google, iCloud), dále vypnout veškeré blokační
služby (zámek telefonu, Najít iPhone).
Zejména u iOS zařízení při nevypnutí služby Find My IPhone a iCloud nebude
reklamace vyřízena kladně. U nefunkčích mobilů Apple a Samsung lze službu
vypnout přes internet. (https://www.icloud.com, https://myaccount.google.com)
Doporučujeme vytvořit si zálohu zařízení přes iCloud popř. Google účet. Data ve vašem telefonu nemusí být zachována.
Lhůta pro vyřízení
reklamace je pro spotřebitele dle zákona č. 634/1992 Sb. třiceti
denní.
(Pro podnikatele při nákupu na IČO toto neplatí)
Vaši reklamaci se nicméně budeme snažit vyřídit v nejbližším možném termínu.
Ze zákona č. 89/2012 Sb. (občanského zákoníku) má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy, která
byla uzavřena přes internet, a to do
14 kalendářních dnů od převzetí plnění. Při nákupu na
firmu jako právnická osoba tato možnost odpadá. Pokud tedy po obdržení zásilky
zjistíte, že vám zboží z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, máte možnost ji bez
uvedení důvodu vrátit.
Odstoupení od kupní smlouvy musíte odeslat nejpozději do 14 dnů od obdržení zboží a ve vracené zásilce by měl být vložen originál záručního listu, doklad o zaplacení popř. faktura, dále průvodní dopis (vzor ve Wordu nebo PDF formátu), ve kterém odstupujete od kupní smlouvy a kde by mělo být upřesněno, jakým způsobem chcete vrátit peníze (zda na účet nebo poštovní poukázkou, popř. osobně). Zboží spolu s platným záručním listem nebo fakturou zašlete nejlépe Obchodním balíkem České pošty na adresu e-shopu (e-shop CELLiN, Severovýchodní I, 141 00, Praha 4). Nezasílejte prosím na adresu sídla firmy, reklamace nemusí být převzata. Balík prosím zabalte tak, aby se zabránilo poškození přístroje.
Při vrácení používaného zboží, které již nemůže být dále
prodáváno jako nové, si vyhrazujeme účtovat náklady vzniklé v důsledku snížení hodnoty zboží. Dále nelze odstoupit na zboží či služby dle § 1837 občanského zákoníku a to zejména na sluchátka z hygienických důvodů a na dále upravované zboží.
Zásilku můžete zaslat pouze běžným způsobem - nikoli na dobírku. V takovém případě by zásilka nebyla přijata.
Pro správný chod, jako je např. zapamatování potvrzení tohoto okna a možnosti vylepšení uživatelského zážitku tato webová stránka ukládá malé množství dat označované jako soubory Cookies. Tyto soubory zjišťují základní fungování stránek, personalizaci a analýzu. Nastavení můžete kdykoli změnit nebo přijmout výchozí nastavení kliknutím na.
Cellin.cz nepředává třetím stranám žádné osobní údaje uživatelů kromě těch nutných pro uskutečnění objednávky a dopravy zboží k zákazníkovi. Více o nakládání s osobními údaji naleznete pod odkazem Ochrana osobních údajů - GDPR
Službám třetích stran, jako je Google, předáváme pouze anonymní token pro analýzu chování uživatelů (odkud přišel, jak dlouho byl na stránkách a zda uskutečnil objednávku). Tato data nám umožňují mapovat chování zákazníků a přizpůsobovat tak v dlouhodobé perspektivě jak nabídku obchodu, tak jeho podobu a navigaci pro co nejpříjemnější používání.
Podrobnější informace o cookies, ukládaných datech a nastavení najdete pod odkazem Cookies
Pokud nechcete povolovat všechna nastavení, máte podle zákona možnost výběr upřesnit. Berte ale v úvahu, že nepředáváme žádná vaše osobní data a zamítnutí určitých cookies povede pouze ke ztížení vaší práce s obchodem a znesnadnění naší práce na jeho zlepšování.