tel  +420 734 756 575
0 ks 0 Kč

Postup reklamace

Účtenka/Faktura

Účtenka (při nákupu na IČ faktura) je přiložena v tištěné podobě u každého zboží. Účtenku dle nařízení EU (GRPD) schraňujeme pouze 6 měsíců, doporučujeme proto si ji pečlivě uschovat, popř. naskenovat či vyfotit. Kopii účtenky vystavujeme pouze do 6 měsíců od nákupu. (Oproti tomu při nákupu na firmu se faktury uschovávají 5 let.)

Než budete reklamovat

Než budete řešit postup reklamace, spoustu závad je možné odstranit pouze uvedením přístroje do továrního nastavení. Může se jednat zejména o závady typu výpadky hovoru, špatné funkce fotoaparáturestartzamrzávání telefonu či aplikací apod. Vypínání telefonu často způsobuje nedostatečná kapacita starší baterie. Proto je na životnost baterie ze zákona pouze 6 měsíců. Špatnou funkci volání, zamrzání při hovoru apod. může způsobovat buď stará, nebo neodborně zmenšená SIM karta. Doporučujeme proto výměnu u operátora. Výměna je zdarma. Špatná paměťová karta je také častou příčinou zamrzání anebo restartu telefonu.

Někdy může nastat, že u sluchátek Apple se nezobrazuje správné datum u roční omezené záruky Apple. Postup nápravy je následující:
Na tel. čísle 800 700 527 (po-pá 9.00-17.00) kontaktujete podporu Apple, vysvětlete operátorovi svůj problém, požádá Vás o zaslání kopie účtenky (faktury) a změní Vám datum na správné, tzn. min. 1 rok od data nákupu.

Pokud se nejedná o žádnou z těchto závad, pokud se Vám ji nepodařilo odstranit, či se tím nechcete zabývat, postupujte prosím dle návodu níže. Rádi Vám pomůžeme.

Reklamace

Apple výrobky v záruce lze reklamovat přímo v autorizovaných servisech Apple v místě bydliště.

Doporučujeme využít autorizovaného servisu iOpravna.cz, který zajišťuje i svoz dopravcem PPL.

Odkaz na stránky: iOpravna

Svoz můžete objednat zde: svoz PPL

Jak zkontrolovat stav záruky vašeho zařízení Apple

Produkty Apple jsou známé svou odolností, ale i ta nejlepší zařízení mohou mít problémy. Ať už přemýšlíte o uplatnění záruky nebo jste jen zvědaví, jak dlouho je záruka na vašem zařízení ještě platná, ukážeme vám, jak to zkontrolovat.

U Apple iPhone, Apple iPad

Otevřete aplikaci Nastavení a klepněte na Obecné.

Nahoře vyberte Informace.

Zde, pokud máte aktivní záruku, bude uvedeno Omezená záruka s datem, kdy má záruka vypršet. Pokud již nemáte záruku, zobrazí se Platnost krytí vypršela. 

Klepnutím na Platnost krytí vypršela nebo Omezená záruka se dozvíte více.

U Apple Watch

Otevřete aplikaci Watch na spárovaném iPhonu.

Klepněte na Moje hodinky a přejděte na Obecné > Informace.

Zde uvidíte Omezená záruka, pokud máte aktivní záruku, nebo Platnost krytí vypršela, pokud nemáte aktivní záruku.

U Apple AirPods, AirPods Pro a AirPods Max

Připojte sluchátka AirPods k iPhonu nebo iPadu.

Otevřete aplikaci Nastavení a nahoře klepněte na název svých AirPodů.

Zde uvidíte Omezená záruka, pokud máte aktivní záruku, nebo Platnost krytí vypršela, pokud nemáte aktivní záruku.

Pokud zasíláte reklamaci k nám na prodejnu, stáhněte si zde Reklamační formulář ve Wordu nebo PDF, který vyplněný a přiložený k reklamovanému zboží spolu s platným záručním listem nebo fakturou (stačí kopie) zašlete nejlépe Obchodním balíkem České pošty na adresu e-shopu (e-shop CELLiN, Severovýchodní I, 141 00, Praha 4). Nezasílejte prosím na adresu sídla firmy, reklamace nemusí být převzata. Balík prosím zabalte tak, aby se zabránilo poškození přístroje. Samotné mobily pouze v bublinkové obálce nepřevezmeme.

Doporučujeme nepřikládat příslušenství, SIM kartu ani paměťovou kartu, pokud nesouvisí se závadou. 

Dále kvůli urychlení vyřízení reklamace radíme uvést přístroj do továrního nastaveníodhlásit ze všech účtů (účet Google, iCloud), dále vypnout veškeré blokační služby (zámek telefonu, Najít iPhone).
Zejména u iOS zařízení při nevypnutí služby Find My IPhone a iCloud nebude reklamace vyřízena kladně. U nefunkčích mobilů Apple a Samsung lze službu vypnout přes internet. (https://www.icloud.comhttps://myaccount.google.com)

Doporučujeme vytvořit si zálohu zařízení přes iCloud popř. Google účet. Data ve vašem telefonu nemusí být zachována.

Lhůta pro vyřízení reklamace je pro spotřebitele dle zákona č. 634/1992 Sb. třiceti denní.
(Pro podnikatele při nákupu na IČO toto neplatí)

Vaši reklamaci se nicméně budeme snažit vyřídit v nejbližším možném termínu.

Odstoupení od kupní smlouvy v zákonné 14 denní lhůtě

Ze zákona č. 89/2012 Sb. (občanského zákoníku) má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy, která byla uzavřena přes internet, a to do 14 kalendářních dnů od převzetí plnění. Při nákupu na firmu jako právnická osoba tato možnost odpadá. Pokud tedy po obdržení zásilky zjistíte, že vám zboží z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, máte možnost ji bez uvedení důvodu vrátit.

Odstoupení od kupní smlouvy musíte odeslat nejpozději do 14 dnů od obdržení zboží a ve vracené zásilce by měl být vložen originál záručního listu, doklad o zaplacení popř. faktura, dále průvodní dopis (vzor ve Wordu nebo PDF formátu), ve kterém odstupujete od kupní smlouvy a kde by mělo být upřesněno, jakým způsobem chcete vrátit peníze (zda na účet nebo poštovní poukázkou, popř. osobně). Zboží spolu s platným záručním listem nebo fakturou zašlete nejlépe Obchodním balíkem České pošty na adresu e-shopu (e-shop CELLiN, Severovýchodní I, 141 00, Praha 4). Nezasílejte prosím na adresu sídla firmy, reklamace nemusí být převzata. Balík prosím zabalte tak, aby se zabránilo poškození přístroje. 


Při vrácení používaného zboží, které již nemůže být dále prodáváno jako nové, si vyhrazujeme účtovat náklady vzniklé v důsledku snížení hodnoty zboží. Dále nelze odstoupit na zboží či služby dle § 1837 občanského zákoníku a to zejména na sluchátka z hygienických důvodů a na dále upravované zboží.


Zásilku můžete zaslat pouze běžným způsobem - nikoli na dobírku. V takovém případě by zásilka nebyla přijata.


© Copyright 2024. Cellin.cz mobilní telefony a příslušenství. Systém unisell.eu
 
x

Nařízení EU ohledně ukládání dat.

Pro správný chod, jako je např. zapamatování potvrzení tohoto okna a možnosti vylepšení uživatelského zážitku tato webová stránka ukládá malé množství dat označované jako soubory Cookies. Tyto soubory zjišťují základní fungování stránek, personalizaci a analýzu. Nastavení můžete kdykoli změnit nebo přijmout výchozí nastavení kliknutím na.

Cellin.cz nepředává třetím stranám žádné osobní údaje uživatelů kromě těch nutných pro uskutečnění objednávky a dopravy zboží k zákazníkovi. Více o nakládání s osobními údaji naleznete pod odkazem Ochrana osobních údajů - GDPR

Službám třetích stran, jako je Google, předáváme pouze anonymní token pro analýzu chování uživatelů (odkud přišel, jak dlouho byl na stránkách a zda uskutečnil objednávku). Tato data nám umožňují mapovat chování zákazníků a přizpůsobovat tak v dlouhodobé perspektivě jak nabídku obchodu, tak jeho podobu a navigaci pro co nejpříjemnější používání.

Podrobnější informace o cookies, ukládaných datech a nastavení najdete pod odkazem Cookies


Podrobnější nastavení

Pokud nechcete povolovat všechna nastavení, máte podle zákona možnost výběr upřesnit. Berte ale v úvahu, že nepředáváme žádná vaše osobní data a zamítnutí určitých cookies povede pouze ke ztížení vaší práce s obchodem a znesnadnění naší práce na jeho zlepšování.

Nezbytné

Tyto položky jsou vyžadovány pro základní fungování webových stránek.

Marketingové

Jsou použity k omezení počtu zobrazení reklamy a měření účinnosti reklamních kampaní.

Analytické

Tyto položky pomáhají provozovateli webových stránek pochopit, jak jeho webové stránky fungují, jak s nimi návštěvníci intereagují a zda mohou nastat technické problémy. Tento typ úložiště neshromažďuje informace, které by identifikovaly návštěvníka.